Η ώριμη θεία

Το περιστατικό αυτό συνέβη τις μερες του Πάσχα.
Κατ’ αρχήν να πω ότι είμαι 22 χρόνων, από Θεσσαλονίκη, σπουδάζω εκτός πόλης, είμαι αρκετά ψηλός, με λίγα περιττά κιλά. Γενικά ούτε όμορφος ούτε άσχημος
Η θεια μου είναι περίπου πενηντάρα, με δέρμα πολύ απαλό, μεγάλα βυζιά, κάποια περιττά κιλά, όλα σε πιασίματα, και ένα κώλο λίγο μεγαλύτερο από το κανονικό Την Π. την είχα βάλει από καιρό στο μάτι, από τη στιγμή που συνειδητοποίησα ότι μου αρέσουν οι ώριμες γυναίκες περισσότερο από τις ξεκωλες νεαρές Η θεια είχε όλα τα χαρακτηριστικά που ζητούσα σε μια γυναίκα. Μεγάλο στήθος, κάποια παραπανίσια κιλά και μια πουτανιά απερίγραπτη
Η πρώτη ευκαιρία, που φυσικά δεν έμεινε ανεκμετάλλευτη, μου δόθηκε, όπως είπα, πριν ενάμισι μήνα περίπου. Ήξερα ότι τα παιδιά τα πηγαίνανε σε κάθε ευκαιρία στο χωριό και άρα τις ώρες που ο θειος δούλευε, αυτή ήταν μόνη της στο σπίτι. Με κάλεσε λοιπόν μια μερα στο σπίτι για να της δείξω κάποια πράγματα στο PC που πριν λίγο καιρό είχαν αγοράσει για τα παιδιά, αφού είπε ότι ήταν άσχετη.
Έτσι ήταν. Δεν είχε ιδέα
Άρχισα να της δείχνω κάποια βασικά, όταν κ άποια στιγμή σηκώθηκε να πάει στην κουζίνα και καλά να δει το φαγητό, αλλά γύρισε χωρίς τη μάλλινη μπλούζα που φορούσε πάνω από το νυχτικό Κάπου εκεί άρχισαν να μου μπαίνουν οι πρώτες ιδέες
Εύκολα διαπίστωσα ότι κάτω από το νυχτικό φορούσε μόνο ένα κυλοτάκι Το σουτιέν, όπως κι άλλες φορές είχα διαπιστώσει, το είχε καταργήσει μεσα στο σπίτι Άρχισα λοιπόν να χαζεύω τα βυζιά της με τις ρόγες να ξεχωρίζουν πάνω από το λευκό ύφασμα Μάλλον κάποια στιγμή είχα παρασυρθεί και κόλλησα για αρκετά δευτερόλεπτα να χαζεύω τις βυζαρες της, που μάλλον αυτή το κατάλαβε, γιατί ανέβασε την ένταση της φωνής της
Τότε αποφάσισα ότι αν ήταν κάποτε να τη γαμήσω, τότε η μερα είχε φτάσει αφού τελείωσα με το φροντιστήριο, έκατσα στο σαλόνι, να τα πούμε Στην αρχή το έπαιξα διστακτικός όταν αρχίσαμε να λέμε για πιο προσωπικά, αλλά γρήγορα βγήκα στην κόντρα.
-Θεια, της λέω, ξέρεις έχω ένα πρόβλημα και δε νομίζω ότι μπορώ να το κουβεντιάσω αλλού
-Τι πρόβλημα;
-Μη με παρεξηγήσεις αλλά μου αρέσουν περισσότερο οι αρκετά μεγαλύτερες μου γυναίκες, παρά οι συνομήλικες μου
-Ε και που είναι το πρόβλημα;
-Εσύ δε θεωρείς ότι ένα αγόρι στην ηλικία μου πρέπει να κυνηγάει περισσότερο νεαρές και όχι γριές; Το γριές το είπα επίτηδες για να δω τι θα πει
-Τι γριές; Δηλαδή γιατί ηλικίες μιλάς;
-Να κάπου στην ηλικία σου, άντε λίγο μικρότερες
-Δηλαδή εγώ είμαι γρια;
-Δεν ήθελα να πω αυτό
-Αν με θεωρείς γρια τι να σου πω; εγώ νόμιζα ότι σου άρεσα εκεί η αλήθεια είναι ότι έφαγα ένα χοντρό κόλλημα και έμεινα αμίλητος απλά κοιτάζοντας τις βυζαρες της -λοιπόν Δε σου αρέσω;
Δε χρειάστηκε να πει τίποτα περισσότερο Αμεσως όρμημα πάνω της και τη φίλησα στο στόμα, σαν να φιλούσα γυναίκα για πρώτη φορά, χουφτώνοντας παράλληλα και το ένα βυζί της Αυτή το μόνο που έκανε ήταν να μου γρατζουνάει την πλάτη αφού είχε τυλιχτεί πάνω μου Για πολύ ώρα έπαιζα με τα βυζιά της πάνω από το νυχτικό, ενώ συνέχιζα να τη φιλάω και να της γλείφω το λαιμό
Η πρώτη της αντίδραση ήταν όταν πήγα να της βγάλω το νυχτικό. Μου έπιασε τα χέρια και με έσπρωξε λίγο πίσω. Άρχισε τότε να το βγάζει μόνη της, παίζοντας παράλληλα με τα μεγάλα βυζιά της Όταν το έβγαλε και το πέταξε δίπλα, με κοίταξε κατευθείαν στον πούτσο, που όπως είναι λογικό, είχε γίνει κατάρτι Πήγε να κάνει μια κίνηση να μου τον πιάσει αλλά την πρόλαβα, έσκυψα μπροστά της και της κατέβασα το βρακάκι, αφού με έτρωγε η περιέργεια, και όχι μόνο, να δω το μουνί της Η απορία μου λύθηκε όταν αντίκρισα το μουνάκι της με κάποιες μικρές τρίχες, μάλλον πρόσφατα ξυρισμενο, όπως περίπου το φανταζόμουν Την έβαλα να κάτσει και έβαλα το πρόσωπο μου ανάμεσα στις μπουτάρες της
Αυτή ακούμπησε το κεφάλι πίσω και απολάμβανε το γλειφομούνι που της πρόσφερα
Ένιωσα αρκετές φορές τα υγρά της, αφού την έγλυφα για περισσότερο, νομίζω, από 15-20 τότε σηκώθηκα και πήγα να βγάλω το παντελόνι για να μου ανταποδώσει κι εκείνη, αλλά δεν πρόλαβα Με έβαλε να ακουμπήσω στον απέναντι τοίχο και μου κατέβασε με μια κίνηση το τζιν και το μποξερακι Ο πούτσος μου, πιο κόκκινος από ποτέ, πετάχτηκε μεσα στα μάτια της Πριν καλά καλά τον αγγίξει ήταν ήδη σε φουλ στύση, γύρω στα 17 εκατοστά, οπότε γονατίζω ελαφρώς και τον ακουμπάω στα βυζιά της εκείνη αφού τον τρόμπαρε μια φορά χούφτωσε και ένωσε τις βυζαρες της, για να της τα γαμήσω.
Επιτέλους το ονειρο μου πραγματοποιήθηκε Γαμούσα τα βυζιά της θειας μου κάποια στιγμή με σταματάει και αφού τον γλύφει λίγο γύρω από το κεφάλι, με βάζει να κάτσω και ανεβαίνει πάνω μου αφού βρήκε το στόχο, είπαμε έχει κάποια περιττά κιλά, δεν ήταν εύκολο, και έχωσε τον πούτσο μου στη μουναρα της, άρχισε να ανεβοκατεβαίνει και να φωνάζει διάφορα, μετά από τόση ώρα που ήταν αμίλητη
«Έτσι πουτσαρα μου !!Έτσι να με γαμάς !!Να με γαμάς και να λιώνω ».
Συνέχισε για ώρα έτσι μεχρι που σηκώθηκε ξάπλωσε στον απέναντι καναπέ και αφού έπαιξε λίγο με το μουνάκι της, μου είπε κοιτώντας απευθείας στον πούτσο μου «Σκιστο »
Δεν ήθελα τίποτα περισσότερο πήγα από πάνω της και Άρχισα να της το βάζω στην αρχή γρήγορα και μετά πιο αργά και ηδονικά Αυτή φώναζε αυτή τη φορά πιο δυνατά και χρειάστηκε να της κλείσω το στόμα με το χέρι μου, το οποίο έγλειφε μετά μανίας, ενώ με το άλλο χέρι μου χούφτωνα με όλη τη δύναμη μου τις βυζαρες της Παραδόξως είχε περάσει αρκετή ώρα και δεν έχυσα τότε βγήκα από μεσα της και πριν προλάβω να πω οτιδήποτε, αυτή μου γύρισε τον κώλο της, έπιασε τα κωλομερια της και τα άνοιξε με τα χέρια της, ενώ με φωνή προστακτική είπε απλά
«άντε τελείωνε, τον θέλω και στην κωλαρα μου να τον καταλάβω καλά »
Στήθηκα πίσω της και της τον έχωσα χωρίς καμία προετοιμασία, κάτι που αυτή μάλλον δεν περίμενε και έβγαλε μια δυνατή κραυγή πόνου και καύλας μάλλον και ο άντρας της τη γαμάει από πίσω, αλλά πρέπει να τον έχει πιο λεπτό από τον δικό μου Σίγουρα οι γείτονες μας άκουσαν και αυτό με έκανε κάπως διστακτικό, αλλά γρήγορα προσπέρασα
Δεν της τον έβαλα περισσότερες από 10 φορές όταν κατάλαβα ότι ήρθε η ώρα να χύσω Αυτό φυσικά δε θα μπορούσε να γίνει πουθενά αλλού παρά στις βυζαρες της Αυτή μάλλον το κατάλαβε και ούτε καν σκέφτηκε να τον βάλει στο στόμα της Τον έπιασε τον έβαλε ανάμεσα στα βυζιά της, τον τύλιξε και άρχισε ένα τέλειο ισπανικό γρήγορα τα χυσια μου της γέμισαν το λαιμό και το στήθος ενώ μόνο τότε τον έβαλε στο στόμα της και τον έπαιξε λίγο μεχρι να στραγγίσει Αν και είχαν περάσει περίπου 45 γαμησιού, παρόλα αυτά αισθανόμουν κάθε άλλο παρά κουρασμενος
Πλησίαζε όμως η ώρα να γυρίσει ο θειος, έπρεπε να κάνει και μπάνιο, να ξεπλυθεί από τα χυσια και τους ιδρώτες, οπότε μου λέει «άντε πρέπει να φύγεις, γυρίζει ο Λ. όπου να ναι, όχι ότι θα πάρει
χαμπάρι τίποτα, ο κοιμισμενος, αλλά »
Εντωμεταξύ εγώ είχα ντυθεί και ήμουν στην πόρτα
-ποτέ θα σε ξαναδώ;
-Όλες αυτές τις μερες θα έχω ελεύθερα τα πρωινά -Εντάξει Έφυγα Τα λέμε αύριο λοιπόν, της είπα και της χούφτωσα για τελευταία φορά, για εκείνη τη μερα, τον κώλο και της χάιδεψα το στήθος
Φυσικά το αύριο έγινε και μεθαύριο και αντιμεθαύριο κλπ Αν έχω καιρό θα γράψω και για κάποια από τις επόμενες μερες, που τα πράγματα ήταν πιο οργανωμενα, και όχι σαν την πρώτη που ήταν σχεδόν απρόοπτα eroticstoriesplus