Με τη γειτόνισσα στην αποθήκη

Ανέκαθεν με εντυπωσίαζε η εικόνα της παντρεμένης γειτόνισσας. Είχα βλέπεις την ατυχία να την έχω κυριολεκτικά πάνω απ το κεφάλι μου, μια και έμενε στον ακριβώς επάνω όροφο. Μετρίου αναστήματος αδύνατη με υπέροχα πόδια λίγο κάτω απ τα σαράντα φυσική ξανθιά που επέμενε να βάφει μαύρα τα μαλλιά της ( τι κόλλημα αυτές οι γυναίκες, σε καμιά δεν αρέσει το φυσικό της), έντονα χαρακτηριστικά προσώπου και το κυριότερο μια απίστευτα προκλητική καυλόφατσα που σε καλούσε με το βλέμμα της να την ξεσκίσεις. Παντρεμένος και γώ τα περιθώρια για ανοιχτές προκλήσεις ιδιαίτερα με άτομα από το τόσο στενό περιβάλλον (με την έννοια του χώρου) απαγορευτική.
Σχέσεις φιλικές υπήρχαν αλλά ποτέ δεν δόθηκε κάποιο δικαίωμα και απ τις δύο πλευρές για κάτι πιο προσωπικό. Το τελευταίο καιρό όμως η διάθεση της ήταν πολύ πιο εκδηλωτική απέναντι μου. Όταν με συναντούσε φρόντιζε πάντα να συνοδεύει τα λόγια της με διάφορα "τυχαία" αγγίγματα, να χαμογελά πονηρά και να αρχίζει να κάνει πιο συχνές επισκέψεις επικαλούμενη αστείες προφάσεις φροντίζοντας πάντα να φορά μικροσκοπικά σορτσάκια ή διάφανες φουστίτσες αραχνοΰφαντες που αποκάλυπταν όλες τις γραμμώσεις του σώματός της.
Στην πραγματικότητα είχα καταλάβει την αλλαγή στη συμπεριφορά της αλλά δεν ήθελα να το αποδεχτώ είτε από αυτοάμυνα(είμαι επιρρεπής σε οτιδήποτε απαγορευμένο), είτε σκεπτόμενος το μετά. Συνέχιζα να την ακούω να περπατάει προκλητικά στο επάνω πάτωμα καθώς και να ακούω πνιχτά βογκητά όταν ξεσκιζόταν με τον άντρα της και αυτό που με έπιανε ήταν ένα συναίσθημα καύλας και οργής μαζί. . .
Πριν λίγες ημέρες βρεθήκαμε να καθόμαστε πλάι-πλάι στη βεράντα μου. Το τραπεζομάντιλο που έπεφτε πάνω απ το τραπέζι έκρυβε τα ολόλευκα μπουτάκια της αλλά και το αριστερό της χέρι που με περίσσιο θάρρος άρχιζε να μου ακουμπά δειλά-δειλά το γόνατο μου και σιγά-σιγά να εκδηλώνεται σε έντονο χάδι. Όταν δε διαπίστωσε ότι οι αντιδράσεις μου ήταν ανύπαρκτες, ανέβηκε πιο πάνω ακουμπώντας τον πούτσο μου και αρχίζοντας με τα νύχια της ένα ανεπαίσθητο χάδι που έκανε το πούτσο μου να κτυπάει κόκκινο. Αυτό ήταν! Από εκείνη τη στιγμή το μόνο που σκεφτόμουν ήταν πως θα την πετύχω κάπου μόνη της να τη ξεμουνιάσω στο πούτσο. Οι αναστολές μου και οι αντιρρήσεις είχαν πάει περίπατο και η λογική της καύλας είχε υπερισχύσει κατά κράτος αυτής του μυαλού. Η αφορμή δεν άργησε να δοθεί και έλαβε χώρα στις υπόγειες αποθήκες της πολυκατοικίας όπου κατεβαίνοντας να τακτοποιήσω κάποια πράγματα την είδα σκυμμένη να προσπαθεί να μετακινήσει κάποιο αντικείμενο.
Δεν το σκέφτηκα καν. Κόλλησα το σώμα μου στο δικό της και με τα χέρια μου χούφτωσα τα βυζιά της μαλάζοντας τις ρώγες της. Την έκπληξή της τη διαδέχτηκε ένα πρόστυχο χαμόγελο μόλις διαπίστωσε ποιος τη χουφτώνει τόσο αδιάκριτα. Γύρισε το πρόσωπο της στο δικό μου με αγκάλιασε και άρχισε να με φιλά δαγκώνοντας τα χείλη μου.
Τα χέρια μου άρχισαν να χουφτώνουν το καλοσχηματισμένο κώλο της με μανία ενώ τα χείλη μου ξεκόλλησαν απ τα δικά της και φυλάκισαν μέσα τις καυλωμένες ρώγες της. Γάμησέ με σκίσε με εδώ και άσε τα προκαταρκτικά τι περιμένεις; μου ψιθύρισε. Την έσπρωξα γρήγορα μέσα κλείνοντας τη πόρτα πίσω μου τη σήκωσα στα χέρια, η φουστίτσα της ήταν ήδη ανασηκωμένη. Με τα ακροδάκτυλα ξεκούμπωσα το παντελόνι μου και παραμέρισα το πρόστυχο στρινγκάκι που κάλυπτε το μουνάκι της κολλώντας την στο τοίχο δίπλα στη σιδερένια πόρτα. Γλίστρησα μέσα της με τη μία. Εκεί στα όρθια με τα πόδια της τυλιγμένα γύρω από τη μέση μου τα χέρια της περασμένα στο λαιμό μου φορώντας και οι δύο τα ρούχα με το πούτσο μου να ανοίγει πόντο πόντο το μουνάκι της.
Αχ καύλα μου σκίστο το μουνάκι μου γάμησέ το κάντο να χύσει πάνω στο πούτσο σου αχχχχ. . . . ξέσκισέ με τη βρώμα ενώ ήδη αισθανόμουν τα μουνόχειλά της να σφίγγουν το πούτσο μου και τα νύχια της να γδέρνουν την πλάτη μου. Χύνωωωω μμμ. . . . αχχχ. . .
ναιιιιι. . ενώ προσπαθούσα με το στόμα μου να της κλείσω το δικό της. Απ τον αντίλαλο του υπογείου μου επιστρεφόταν στα αυτιά μου οι πνιχτές κραυγές της που δήλωναν τη κορύφωση της.
Έχυσε μ ένα απίστευτο τρέμουλο της λεκάνης της ενώ στιγμές αργότερα ένοιωσα το πούτσο μου να συσπάται έτοιμος να εκραγεί. Χύσε με καύλα μου χύσε με μέσα στο μουνάκι μου να σε νοιώσω. . . Δεν την άκουσα. Συνεχίζοντας να την κρατάω στα χέρια βγήκα έξω απ το μουνάκι της και άρχισα να χύνω με το πούτσο μου να βρίσκεται έξω απ τη κωλοτρυπίδα της. Μετά από λίγα λεπτά ο καθένας βρισκόταν στο σπίτι του σαν να μη συνέβη τίποτα. Έχουν περάσει μόλις δύο ημέρες απ το περιστατικό και δεν ξέρω (ή δεν θέλω να ξέρω) τις επιπτώσεις του.