Τα πρώτα της μαθήματα

Σήμερα θα σας γράψω για το πώς έδωσα τα πρώτα μαθήματα σεξ σε ένα 19χρονο άβγαλτο μωρό, πριν χρόνια. Σε μερικούς μπορεί να φανεί διαφορετική ιστορία από αυτές που έχουν συνηθίσει να διαβάζουν. Ξεκαθάρισα όμως από την προηγούμενή μου ιστορία (¨Με την κοπελιά του συνεργάτη¨) πως θα γράφω τις ιστορίες όπως ακριβώς έγιναν. Άλλωστε με αυτό τον τρόπο θέλω να ευχαριστήσω όσες και όσους μου έγραψαν στο mail για να σχολιάσουν την προηγούμενη ιστορία.
Πριν από χρόνια λοιπόν όταν ήμουν 26 - 27 χρονών, πήγαινα Σαββατοκύριακα και καλοκαίρια στο χωριό στον Παππού μου που έμενε μόνος. Δίπλα ακριβώς και με κοινή αυλή ήταν ένα άλλο σπίτι με του οποίους γνωριζόμαστε φυσικά χρόνια. Ένα ζευγάρι αγρότες που από τις 6 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ δούλευαν ειδικά τα καλοκαίρια στα θερμοκήπια. Αυτοί είχαν μια κόρη. Την Κατερίνα που τότε μόλις ήταν τρίτη Λυκείου. Η Κατερίνα ήταν αστεράκι, ψηλή, αδύνατη, με μακριά καστανά μαλλιά, που πρόσεχε πολύ τον εαυτό της. Φαινόταν πως περίμενε πως και πως τον Σεπτέμβρη να περάσει πανεπιστήμιο, για να φύγει απ το χωριό. Δεν πήγαινε στα κτήματα και όλη την μέρα ήταν σχολείο και μετά θάλασσα και βόλτες.
Με την Κατερίνα κάναμε παρέα, αν και αυτή είχε τις παρέες της και εγώ άλλες αγορίστικες στο χωριό. Πήγαινα και στο σπίτι της, μου έδειχνε φωτογραφίες από τις εκδρομές του σχολείου, ακούγαμε μουσική και τέτοια. Τα βράδια σπάνια την άφηναν να βγαίνει αλλά με μένα είχαν εμπιστοσύνη αλλά όχι ξενύχτια. Μέχρι τις 9 έπρεπε να έχει γυρίσει σπίτι. Μπάνια κάναμε σχεδόν δίπλα - δίπλα αφού η θάλασσα ήταν κάτω από τον δρόμο που περνούσε μπροστά από τα σπίτια μας.
Το τελευταίο Σαββατοκύριακο πριν τις πανελλήνιες εξετάσεις είχα κατέβει στον Παππού και έμαθα από την Κατερίνα πως η τάξη της κάνει πάρτι στην ντίσκο του κοντινού χωριού και αν θέλω να πάω. Πήγα και την είδα που χάρηκε πολύ, τόσο που πούλησε την παρέα της για να είναι μαζί μου. Εγώ μέχρι τότε την έβλεπα πολύ φιλικά, σαν μικρή μου αδερφή, μιας και ήμουν σε μια σχέση που τώρα νομίζω πως ήταν η καλύτερη σχέση της ζωής μου. Κάποια στιγμή κατάλαβα πως το Κατερινάκι έπαιζε, αλλά εγώ τίποτε. Μάλιστα κατάλαβα πως έκανε και επίδειξη στις φίλες της με μένα, μιας και όλες τότε στα χωριά ήταν κλεισμένες και χωρίς σχέσεις. Στο τέλος δε με παρεκάλεσε να πάρω με το αυτοκίνητό μου αυτή και 3 φίλες της στο χωριό της, πράγμα που έγινε. Εκεί η επίδειξη συνεχίστηκε.
Την άλλη μέρα κάνοντας μαζί μπάνιο πριν φύγω μου μιλούσε για το πόσο αγχωμένη είναι με τις εξετάσεις και το πόσο έχει ανάγκη να μιλάει με κάποιον μεγαλύτερο που τα έχει περάσει αυτά για να την καταλαβαίνει μιας και οι δικοί της όλη την μέρα λείπουν αλλά και λόγω διαφοράς ηλικίας δεν την καταλαβαίνουν. Της υποσχέθηκα λοιπόν πως θα της τηλεφωνώ και χάρηκε. Έτσι και έγινε. Αρχίσαμε κάθε μεσημέρι να τα λέμε χαλαρώναμε, μου έλεγε πως έγραψε, τι διαβάζει κτλ Ένα μεσημέρι την άκουσα διαφορετική.
-Τι κάνεις της λέω;
-Βαριέμαι μου λέει και δεν έχω και τι να κάνω στο χωριό.
Μην σε πειράζει της λέω θα γράψεις καλά και όταν περάσεις θα ζήσεις ότι θες. Θα έρχομαι και θα σε πηγαίνω όπου θες.
- Ναι μου λέει γουστάρω.
Την άλλη μέρα τα ίδια. Βαριέμαι κτλ. Και τι κάνεις που βαριέσαι της λέω;
-Τίποτα δεν κάνω. Μαλακίζομαι μου λέει. Τέζα εγώ! Τώρα αλήθεια το λέει ή με την έννοια του βαριέμαι.
-Θες βοήθεια της λέω;
-Κόμπλαρε και έβαλε τα γέλια αλλάζοντας κουβέντα.
Στις εξετάσεις πήγε πολύ καλά, αλλά εγώ αραίωσα τα τηλεφωνήματα μιας και τότε χώρισα από την σχέση που είχα και με έβαλε πολύ από κάτω, μιας και ακυρώθηκε όλο το πρόγραμμα του καλοκαιριού. Έτσι λοιπόν μετά κανέναν μήνα, πήγα στον Παππού. Η Κατερίνα καταχάρηκε αφού απ ότι μου είπε θα είχε παρέα και μάλιστα με αυτοκίνητο για να πηγαίνουμε σε άλλη παραλία έξω απ το χωριό να καπνίζει και άνετα. Εγώ της εξήγησα πως έχω χωρίσει και είμαι σε περίεργη φάση και τότε την είδα να λάμπει στα μάτια. Πηγαίναμε για μπάνιο σε μια παραλία που δεν είχε πολύ κόσμο και εκεί συνέβαινε κάθε μέρα το εξής. Μέσα στη θάλασσα όλο παιχνίδια και ψαχουλέματα μου έκανε, σαν να ήθελε να εξερευνήσει το αντρικό σώμα.
Μάλιστα καταλάβαινα πως χαιρόταν όταν με έβλεπε να καυλώνω μέσα στο μαγιό. Όταν ξαπλώναμε στην άμμο όμως και ενώ της έβαζα λάδι προσπαθούσα να χαϊδέψω ότι μπορούσα διακριτικά, δεν με άφηνε λέγοντάς μου να είμαι ήσυχος και πως μπορεί κάποιος να βλέπει. Όταν ξαναμπαίναμε θάλασσα όμως της έπιανα παίζοντας λίγο το κωλαράκι και λίγο τα βυζάκια. Γελούσε και για λίγο με άφηνε, ενώ ταυτόχρονα διακριτικότερα αυτή ψαχούλευε όπου μπορούσε. Όταν επιστρέφαμε από το μπάνιο σπίτι, πήγαινε για ντους στο μπάνιο του σπιτιού της που ήταν έξω, στην αυλή και όταν τελείωνε τυλιγμένη με μια πετσέτα, η οποία όμως ήταν πολύ κοντή, ανέβαινε την εξωτερική τους σκάλα για να πάει στο δωμάτιό της επάνω να ντυθεί, δίνοντας μου μια ωραία θέα απ τα μπουτάκια της. Όπως έχω πει είχα θάρρος να πηγαίνω σπίτι της ότι ώρα ήθελα. Έτσι όταν ντυνόταν με φώναζε συνήθως για καφέ. Μια μέρα πήγα επάνω, ενώ ήταν στο μπάνιο και την περίμενα. Δεν τρόμαξε όταν ήρθε με την πετσέτα, αλλά με έβγαλε απ το δωμάτιο για να ντυθεί. Το ίδιο βράδυ ενώ είμαστε στην αυλή με τους δικούς της και τον παππού, της πρότεινα να πάμε στην ντίσκο του διπλανού χωριού. Οι δικοί της συμφώνησαν λέγοντας να μην αργήσουμε. Η Κατερίνα μου είπε πως πάει να ντυθεί (μου έκανε εντύπωση μιας και μια χαρά ήταν και άλλωστε μόλις είχαμε γυρίσει από καφέ και ήταν καλά ντυμένη) και να πάω στο αυτοκίνητο να την περιμένω.
Σε λίγο ήρθε εντελώς αλλαγμένη. Φορούσε ένα κόκκινο μίνι φόρεμα και είχε βαφτεί έντονα. Δεν την είχα ξαναδεί έτσι και όταν της είπα πόσο ωραία είναι και πως μοιάζει μεγαλύτερη καταχάρηκε. Με το που φτάσαμε γινόταν χαμός. Με πιάνει λοιπόν απ το χέρι και με οδηγεί στο βάθος να βλέπουμε θάλασσα. Εκεί όμως ήταν όλος ο κόσμος με αποτέλεσμα να είμαστε πολύ στριμωγμένα. Έτσι χωρίς να μου αφήσει το χέρι με αγκαλιάζει και όλη την ώρα ήταν με το κεφάλι της στον ώμο μου. Τότε αρχίζω να την χαϊδεύω στην πλάτη και να την φιλάω στο αυτί ενώ άρχισα να της το γλύφω. Είχε χαλαρώσει πολύ και της άρεσε. Σιγά - σιγά προχώρησα στο μάγουλο, ενώ όταν πήγαινα να την φιλήσω στο στόμα γύρισε να το αποφύγει και τότε άρχισα να της γλύφω το λαιμό. Εκεί ήταν που άρχισε να ανασαίνει βαριά και τότε της έδωσα το πρώτο γλωσόφιλο. Είχαμε ξεχάσει τους γύρω και είμαστε πολύ ώρα σε ατέλειωτα φιλιά.
Όταν μπήκαμε στο αυτοκίνητο για να γυρίσουμε πήγα να της χαϊδέψω τα πόδια, μιας και είδα πως είχε σηκώσει πολύ ψηλά το μίνι, αλλά δεν με άφησε. Τότε της έπιασα το χέρι και της το χάιδευα και αλλάζαμε μαζί της ταχύτητες. Κάποια στιγμή ακούμπησα τα χέρια μας στο μπούτι μου και έβαζα το χέρι της να με χαϊδεύει για να δω αντιδράσεις. Άρχισε να με χαϊδεύει μόνη της σε λίγο και τότε βρήκα την ευκαιρία να βάλω το χέρι μου στο τρυφερό της μπουτάκι.
Σιγά - σιγά ανέβαινα προς τα πάνω αλλά κάποια στιγμή προσπάθησε να με σταματήσει. Τότε τα έπαιξα όλα για όλα. Της πήρα το χέρι και το ακούμπησα στον καυλωμένο πούτσο μου λέγοντας της:
- Πιάσε μωρό μου να δεις πως με έχεις κάνει! Με έκπληξη την είδα να με χαϊδεύει πάνω απ το παντελόνι!
- Πρώτη φορά πιάνω άντρα εκεί μου λέει και μου αρέσει.
Αρχίζω να κόβω ταχύτητα και βρίσκω ένα μέρος να σταματήσω, την αρπάζω και την ξαναπλακώνω στα φιλιά.
• Σταμάτα μου λέει. Ξεκίνα το αυτοκίνητο και μην ξανασταματήσεις. Μην βιάζεσαι. Μου αρέσει αυτό που κάναμε πριν.
Ξεκίνησα να οδηγώ πάλι. Της ξαναβάζω το χέρι στον πούτσο μου, ενώ το δικό μου πήγε ψηλά στα μπούτια της. Σε λίγο έφτασα να την χαϊδεύω πάνω απ το κυλοτάκι και ενώ τα δάχτυλά μου προσπαθούσαν να μπουν και από κάτω με σταμάτησε. Την άκουσα και συνέχισα να την χαϊδεύω πάνω απ το κυλοτάκι. Καύλωνε πάρα πολύ, σταμάτησε να με χαϊδεύει και έπιασε το χέρι μου που την χάιδευε δίνοντάς του ρυθμό. Σε λίγο άρχισε να ανασαίνει βαθιά και δεν άργησε η στιγμή που αν και σφιγμένη έβγαλε ένα μακρόσυρτο αααααααααααααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ και το κυλοτάκι της γέμισε υγρά!
Φτάσαμε σε λίγο και την αποχαιρέτησα με ένα ρουφηχτό φιλί λέγοντάς της πως με τρέλανε απόψε.
Την άλλη μέρα την είδα πολύ σφιγμένη το πρωί. Όταν πήγαμε για μπάνιο και μπήκαμε στη θάλασσα, αρχίσαμε τα παιχνίδια αλλά δεν με άφηνε να προχωρήσω πολύ, λέγοντας πως μπορεί να μας βλέπουν. Εγώ όμως μετά τα βραδινά είχα καυλώσει πολύ και δεν κρατιόμουν. Κατάφερα με χαδάκια να την φτιάξω λίγο και να με αφήσει να της δώσω μερικά φιλάκια και να της βάλω λίγο χέρι, αλλά φυσικά είχα άλλα στο νου μου.
Επιστρέψαμε σπίτι με την καύλα μου να έχει φτάσει στα ύψη και να μην πέφτει με τίποτε. Όταν λοιπόν η Κατερίνα μπήκε να κάνει μπάνιο, εγώ όπως ήμουν με το μαγιό ανέβηκα στο σπίτι της και ξάπλωσα στο κρεβάτι της αποφασισμένος να εκτονωθώ από την καύλα.
Όσο αργούσε, τόσο πιο πολύ καύλωνα. Χάιδεψα τον πούτσο μου αλλά σταμάτησα γιατί παραλίγο να χύσω.
Άκουσα την πόρτα του μπάνιου κάτω και η αγωνία μου κορυφώθηκε. Άκουσα τα βήματά της στη σκάλα και μετά στον διάδρομο και κράτησα και την ανάσα μου. Μπήκε στο δωμάτιό της τυλιγμένη με την πετσέτα και αφού έβγαλε ένα Αχ επειδή τρόμαξε λέει:
-Πάλι έχεις έρθει πρώτος; Αδιόρθωτος είσαι, ενώ πρόσεξα πως τα μάτια της κοίταζαν το μαγιό μου και το εξόγκωμα της πούτσας μου που φαινόταν καθαρά πόσο καυλωμένη ήταν.
-Πέρνα έξω να ντυθώ μου λέει.
Σηκώνομαι σιγά κοιτάζοντάς την στα μάτια όπως ήταν δίπλα στο κρεβάτι και την ώρα που ήμουν καθιστός στο κρεβάτι, την αγκαλιάζω και της λέω:
-Δεν έχω να πάω πουθενά μωράκι μου. Εδώ θα μείνω και θα σε κάνω να λειώσεις. Την ξαπλώνω στο κρεβάτι και πριν προλάβει να πει κάτι της κλείνω το στόμα της με το δικό μου. Στην αρχή μούγκριζε θέλοντας κάτι να πει, αλλά δεν την άφησα. Έβαλα και την γλώσσα μου και άρχισε να ανταποκρίνεται. Συνέχισα το γλωσσόφιλο, ενώ το χέρι μου παρόλο που προσπαθούσε να το σταματήσει, άρχισε να της βγάζει την πετσέτα. Όταν αποκαλύφτηκαν τα βυζάκια της άρχισα να της χαϊδεύω τις ρόγες.
Η Κατερίνα παρ όλο που φαινόταν η καύλα της άρχισε να μου λέει διάφορα:
-Μη! Μη! Μηηηηηηη, δεν θέλωωωωωω, δεν κάνει, σταμάτα, σταμάταααααα, μηηηηηηη, όχιιιιιιι και τέτοια.
-Τι δεν πρέπει μωρό μου, της λέω, αφού φαίνεται η καύλα σου. Εσύ είσαι γεννημένη για παιχνίδια. Έλα χαλάρωσε να στα μάθω. Έλα να λιώσεις από την καύλα.
-Να! Πιάσε τον πούτσο μου να δεις πως έχει γίνει για σένα Κατερινάκι μου! Της πιάνω τότε το χεράκι και το βάζω στον πούτσο μου, πάνω απ το μαγιό και αρχίζω να τον τρίβω με το χέρι της. Ταυτόχρονα για πρώτη φορά βάζω τη μία ρόγα στο στόμα μου. Τι καύλα ήταν αυτή που ένιωθα, γνωρίζοντας πως πρώτη φορά μπαίνει η ρώγα της σε αντρικό στόμα!
Αφήνω το χέρι της στον πούτσο μου να μου τον χαϊδεύει και με το ένα μου χέρι της χάιδευα το αυτάκι και με το άλλο το άλλο βυζάκι της ενώ συνέχιζα να της γλείφω τη ρώγα. Άφησε την ρώγα και πήγα τη γλώσσα μου στον λαιμό της. Άρχισε να αναστενάζει ενώ οι ρώγες της είχαν πεταχτεί. Με μία κίνηση τότε πέταξα μακριά την πετσέτα και αποκαλύφτηκε όλο το γυμνό της κορμάκι. Το ένα μου χέρι κατέβαινε προς τα κάτω σιγά - σιγά. Αφού της χάιδεψα την κοιλίτσα και τον αφαλό, κατέβηκε ψηλά στα μπούτια που ακόμη τα είχε κλειστά από ντροπή. Την φιλούσα συνέχεια στον λαιμό, στο στόμα, στα αυτιά, στο στήθος, παντού.
Το χέρι μου έμπαινε ανάμεσα στα μπουτάκια της και σιγά - σιγά άνοιγαν. Τα φιλιά μου είχαν επικεντρωθεί στο στήθος της αλλά άρχισα να κατεβαίνω. Όταν έφτασα στον αφαλό δεν συνέχισα προς τα κάτω αλλά της πήρα το ένα πόδι και ξεκίνησα να της γλύφω τα δάκτυλα.
Μετά συνέχισα σε όλο το πόδι ανεβαίνοντας χωρίς να βιάζομαι. Όταν ήμουν ψηλά στο μπούτι κατάλαβα την αγωνία της σε συνδυασμό με καύλα. Πέρασα και στο άλλο μπούτι πάνω από το γόνατο και το έγλυφα ανεβαίνοντας. Έφτασα στο μουνάκι της ενώ η Κατερίνα άρχισε να τρέμει. Έβαλα τη γλώσσα μου στο παρθένο μουνάκι της και ένα μακρόσυρτο
-ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ έφυγε από το στόμα της. Συνέχιζα να το γλύφω και με το ένα μου χέρι να χαϊδεύω τα βυζάκια της. Πήρα στο στόμα μου την κλειτορίδα της και την κατάλαβα να σπαράζει. Είχα γεμίσει το στόμα μου υγρά. Πήρα το χέρι μου απ τα βυζάκια της και έβαλα τα δάχτυλά μου στο στόμα της. Άρχισε να τα πιπιλάει, να τα γλύφει, να τα δαγκώνει απ τη καύλα. Μούγκριζε και δάγκωνε.
-ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ. Ναι, ναι, ναι σε αγαπώώώ, σε αγαπώώώ φώναζε.
Εγώ συνέχιζα να γλύφω και να δαγκώνω ελαφρά μέχρι που με πλημμύρισαν τα χύσια της. Είχε τρελαθεί. Κάθισα επάνω στο στήθος της και με έναν πούτσο έτοιμο να εκραγεί της έδινα πουτσοσκάμπιλα. Της ζήτησα να μου τον γλείψει αλλά σιχαινόταν έλεγε. Τον πήρε στο χεράκι της και τον έπαιζε, αλλά εγώ ήθελα άλλα και όχι να μου τραβήξει μαλακία. Κατέβηκα και ακούμπησα τον πούτσο μου στο μουνάκι της.
-Όχι! Όχι! Μου λέει. Μη μου το κάνεις! Δεν θέλω! Δεν θέλωωωωω, όχι ακόμη! Όχιιιιιι! Φοβάμαι! Μην το κάνεις Γιάννη μου! Όχι σήμερααααα.
Φαινόταν τρομαγμένη. Της χάιδευα το μουνάκι με τον πούτσο μου και της είπα να μην ανησυχεί και να μου έχει εμπιστοσύνη. Εγώ έτσι όπως τον έτριβα στο μουνάκι της είχα καυλώσει πάρα πολύ. Ήθελα να χύσω αλλά τι να κάνω. Μου ήρθε κάτι αυθόρμητα. Την γύρισα και ακούμπησα τον πούτσο μου πάλι στο μουνάκι της από πίσω.
-Μην φοβάσαι καύλα μου της λέω δεν θα το βάλω μέσα. Μόνο να πάρει λίγα από τα υγρά σου θέλω. Τα χέρια μου έπιασαν τα βυζάκια της και η γλώσσα μου έγλυφε την πλάτη της. Κατέβασα τον πούτσο μου πιο χαμηλά, ανάμεσα στα μπουτάκια της και άρχισα να τα γαμάω.
-Σφίξε τα ποδαράκια σου μωράκι μου της λέω. Σφίξτα να στα γαμήσω!
Η καύλα ήταν ατέλειωτη. Δεν το είχα ξανακάνει μέχρι τότε και η εμπειρία ήταν μοναδική.
Την γαμούσα στα μπουτάκια, πρώτη φορά ένοιωθε ζεστό καυλωμένο πούτσο να την ακουμπά, ενώ με τα χέρια μου τη χάιδευα στα βυζάκια και συνέχιζα να της δίνω φιλάκια στην πλάτη. Την ξαναγύρισα και ξανακάθισα επάνω της.
-Χάιδεψέ τον μωρό μου της λέω.
Τον πιάνει με τα δύο της χεράκια και τον χαϊδεύει απαλά.
-Ναι μωρό μου χάιδεψέ τον. Ναι, Ναι, θα χύσω, θα χύσωωωωω!!! Ναι χύνωωω, χύνωωωωωωωωω για σένα μωρό μου πάρτααααα, πάρταααααα, δικά σου!!!!!
Ήταν από τα καλύτερα χυσίματα που έχω κάνει, παρόλο που δεν την γάμησα. Ξάπλωσα πάνω της και συνέχισα να την χαϊδεύω παντού και να την φιλάω για πολύ ώρα ακόμη. Αυτά τα παιχνίδια συνεχίστηκαν άλλη μια εβδομάδα που έμεινα στο χωριό, κάθε πρωί που ξυπνούσαμε και κάθε απόγευμα μετά το μπάνιο. Δεν κατάφερα να την ξεπαρθενιάσω παρ όλο που έφτασα να την καυλώνω με γλείψιμο και να σταματάω απότομα λέγοντας της πως θα την αφήσω μες την καύλα αν δεν με αφήσει να της τον βάλω. Τίποτα. Μόνο πινελάκι με άφηνε να της κάνω. Η Κατερίνα πέρασε Πανεπιστήμιο στα Ιωάννινα, γεγονός που δεν με βοηθούσε να πάω αμέσως να την δω λόγω απόστασης. Κατάφερα το 3ήμερο της 28 ης Οκτωβρίου να ανέβω και τότε μου είπε πως είχε ξεκινήσει μια σχέση με κάποιον συμφοιτητή της και ένα βράδυ που είχαν πιεί, ο άλλος το εκμεταλλεύτηκε και της πήρε την παρθενιά. Ήταν μια συμπεριφορά και μια εμπειρία που δεν της άρεσε και έτσι χώρισαν. Ήταν μόνη και γι αυτό μου είχε ζητήσει να ανέβω. Της είχε μείνει το γεγονός πως εγώ δεν την είχα εκμεταλλευτεί όπως έλεγε, αντίθετα ήμουν πολύ τρυφερός. Με την Κατερίνα ξεκινήσαμε έναν πολύ δυνατό δεσμό που δεν τον εμπόδισε η απόσταση. Κρατήσαμε 2 χρόνια και κατάφερα να είμαι ο πρώτος που του πήρε τσιμπούκι. Αν και προσπάθησα, δεν κατάφερα να της ξεπαρθενέψω το κωλαράκι της. Ίσως τα κατάφερε ο σημερινός άντρας της. Την βλέπω ελάχιστα 1-2 μέρες που πηγαίνω τα καλοκαίρια στο χωριό αλλά έχουμε και οι δύο δυνατές αναμνήσεις ο ένας απ τον άλλον. Πάντως αυτή είναι ίσως η μόνη ιστορία στον Ευταξία που δεν έχει γαμήσι. Γι αυτό και στην αρχή έγραψα πως μπορεί να φανεί διαφορετική απ τις συνηθισμένες.