Κάμπινγκ στη Τζια!

Καλημέρα, ομολογώ πως δεν περίμενα τέτοια ανταπόκρισή στην ιστορία μου, ευχαριστώ όλους όσους μπήκαν στον κόπο να μου πουν πόσο τους καύλωσα κι εύχομαι με αυτή μου την εμπειρία να έχω ανάλογα αποτελέσματα.
Κατ' αρχάς να σας πω ότι είμαι 29 χρονών κι εδώ και 5 χρόνια περίπου είμαι με έναν άντρα, τρία χρόνια μικρότερό μου (δε θέλω σχόλια!!!) και περνάμε πάρα πολύ καλά, θα πάρετε ένα δείγμα παρακάτω.
Η ιστορία εξελίχτηκε στην Τζια, όπου αποφασίσαμε να πάμε με την παρέα μου για ένα Σαββατοκύριακο για camping. Ήμουν αρνητική με την πρόταση του camping καθ' ότι είμαι γυναίκα που θέλει τις ανέσεις της, αλλά η πλειοψηφία ήθελε camping.
Σάββατο πρωί πρωί λοιπόν ήμασταν στο Λαύριο και μετά από λίγο φτάσαμε στην Τζια. Δε θυμάμαι να σας πω το μέρος όπου ήταν το camping (είχε μια περίεργη ονομασία), θυμάμαι μόνο ότι κάναμε αρκετή ώρα με τις μηχανές να φτάσουμε.
Φτάνοντας λοιπόν, ξενέρωσα εντελώς με την παραλία και μπαίνοντας στο χώρο του camping αρχίσαμε να ψάχνουμε για το πού θα στήσουμε τις σκηνές. Βρήκαμε ένα μέρος όπου χωρούσαν οι τρεις και έμενε ένα ζευγάρι που έπρεπε να ψάξει αλλού. Άρχισα λοιπόν, βρίζοντας την τύχη μου να ψάχνω εγώ. Ήταν αρκετά νωρίς ακόμα, αρκετοί κοιμόντουσαν οπότε προσπαθούσα να είμαι όσο πιο διακριτική και αθόρυβη γίνεται.
Και ξαφνικά με μεγάλη έκπληξη τα μάτια μου είδαν ένα ζευγάρι να γαμιέται με την σκηνή του ορθάνοιχτη και το μόνο που τους έκλεινε από τον έξω κόσμο ήταν η κατεβασμένη κουνουπιέρα (τόσο πολύ!!!). Η γυναίκα είχε κάτσει στον πούτσο του γαμιά της κι αργά αργά ανεβοκατέβαινε πάνω του με τα μάτια της κλειστά.
Το μουνί μου δήλωσε αμέσως το παρόν υγραίνοντας το εσώρουχό μου και τα νεύρα μου από το σκηνικό του camping άρχισαν σιγά σιγά να δίνουν τη θέση τους στην καύλα μου.
Έφυγα με μαύρη καρδιά και λίγο παραπέρα διαπίστωσα ότι υπήρχε μια θέση για να στήσουμε την σκηνή μας. Πήγα, ενημέρωσα τον φίλο μου και πήγαμε να στήσουμε την σκηνή μας (κουβέντα για το σκηνικό που είδαν τα ματάκια μου).
Το γεγονός του ζευγαριού που πηδιόταν έτσι χύμα δεν έφευγε από το μυαλό μου, δε με άφηνε ούτως ή άλλως αυτή η γλυκιά τρυπούλα που έχω ανάμεσα στα πόδια μου να το ξεχάσω.. . . Στήσαμε τη σκηνή, φουσκώσαμε το στρώμα μας (όχι που θα κοιμόμουν κατάχαμα!!!) και είπαμε να πάμε για βουτιά. Οι υπόλοιποι είχαν ήδη πάει. Αρχίσαμε κι εμείς να ετοιμαζόμαστε κι όταν τον είδα να βγάζει το boxer του για να βάλει το μαγιό του, δεν άντεξα. Ευτυχώς ο Θεός τον έχει προικίσει τόσο σε μήκος όσο και σε πάχος, αλλά και σε επιδόσεις και δεν έχω λόγους να μην είμαι μια ικανοποιημένη γυναίκα. Πήγα μπροστά του κι έπιασα στη χούφτα μου το πανέμορφο καυλί του.
«Τι έπαθε το πουτανάκι μου, του έφυγαν τα νευράκια;», είπε με τα δάχτυλά του ήδη μπλεγμένα στα μαλλιά μου και το καυλί του έτοιμο!
Αφού τον έγλειψα όλο τρεις τέσσερις φορές και πήρα μία γεύση από τα γεμάτα αρχίδια του, σηκώθηκα και του είπα να φύγουμε γιατί μας περιμένουν κι επειδή ήταν πολύ εύκολο να μας δει κανένα μάτι.
Δεν του άρεσε και πολύ, αλλά φύγαμε.
Στην παραλία προσπαθούσα να βγάλω από το μυαλό μου το ζευγάρι, αλλά μάταια. Ο φίλος μου ήταν αναστατωμένος από το δείγμα της πίπας μου και ήταν σίγουρος ότι δε θα τον αφήσω με τίποτα έτσι, ίσως αυτό ήταν που τον έκανε να μπαίνει στη θάλασσα συνέχεια για να μη γίνει ρεζίλι. Έτσι, κάποια στιγμή βούτηξα μαζί του και πήγα στην αγκαλιά του.
Έβαλα το χέρι μου μέσα από το μαγιό του και αμέσως ο κολλητός μου φίλος εκεί κάτω με χαιρέτησε. «Σε παρακαλώ, μη με πεθαίνεις έτσι, άσε με να ηρεμήσω και να βγω έξω». Τον έσφιξα λίγο δυνατά ως ένδειξη χαιρετισμού κι είπα να κολυμπήσω λίγο πιο βαθιά μήπως ηρεμήσω κι εγώ. Ανοίχτηκα πολύ κι έτσι ήμουν μόνη μου. Έλυσα από το λαιμό μου το μαγιό μου κι άφησα τα μεγάλα μου στήθια να στέκουν ολόρθα μπροστά μου και τις ρόγες μου να δείχνουν έτοιμες για δάγκωμα! Άρχισα να τις τρίβω και να τις τσιμπάω. . . . . . . . . . . . .
Απίστευτη αίσθηση.. . . . . . . . . . δύο μεγάλα βυζιά όρθια.. . . . . ερεθισμένα να χαϊδεύονται από το αλμυρό νερό.. . . . . . . . . . . τα έσφιγγα μπροστά ενώνοντάς τα και προσέχοντας να μη με δουν από την ακτή, προσπαθούσα να τα γλείφω και να τα δαγκώνω όσο μπορούσα, τσιμπώντας παράλληλα τις ρόγες μου!
Είναι αρκετά μεγάλα κι έτσι με κάποια προσπάθεια μπορώ να κλείνω τις ρογούλες μου στο στόμα μου, ιδιαίτερα όταν είμαι ξαπλωμένη ανάσκελα.
Το χέρι μου κατευθύνθηκε δειλά στο μουνάκι μου, αλλά μόλις το δάχτυλο μου βυθίστηκε μέσα μου, αποφασιστικά πήρε την πρωτοβουλία κι άλλο ένα δάχτυλο να του κάνει παρέα. Φυσικά δεν τελείωσα εκεί, δεν ήταν και το πιο εύκολο πράγμα, αλλά αποφάσισα ότι εκείνο το βράδυ θα ξεσκιστώ στον πούτσο ακόμα κι αν μας άκουγε όλο το camping.
Βγήκα έξω και κοιτώντας στα μάτια τον φίλο μου συνειδητοποίησα ότι κι αυτός ήταν ακόμα ερεθισμένος. Είχε καταλάβει τι έκανα μέσα, ήξερε πολύ καλά ότι το να χαϊδεύω το κορμί μου είναι μία από τις αγαπημένες μου συνήθειες και πλησιάζοντάς με για να με φιλήσει μου ψιθύρισε «Ελπίζω να άφησες κάτι και για μενα!!!»
Χαμογέλασα και πήγα να παίξω ρακέτες.
Η μέρα κύλησε ήρεμα. Το βραδάκι αποφασίσαμε να μην πάμε στο νησί, αλλά να μείνουμε σ' ένα μικρό μπαράκι που διέθετε το camping. Οι μπύρες διαδέχονταν η μία την άλλη. Ο δικός μου όσο και να προσπαθούσε να μην δείχνει καυλωμένος δεν το κατάφερνε αφού φορούσα, από πάνω μόνο το μαγιό μου με τις ρόγες μου πάντα να προεξέχουν και από κάτω μία κοντή φουστίτσα.
Δεν είχα ποτέ αντοχές στο ποτό κι έτσι η πρώτη που ζαλίστηκε ήμουν εγώ. Και σε συνδυασμό με την υγρασία που είχα εκεί κάτω, είπα πως θα πάω να ξαπλώσω. Έδωσα ένα ρουφηχτό φιλί στον φίλο μου κολλώντας επάνω στον πούτσο του όσο διακριτικά γινόταν κι έφυγα.
Φυσικά και δε νύσταζα, αλλά έπρεπε να ξεδώσω επιτέλους, έστω και μόνη μου. Πήγα στη σκηνή και την ώρα που πήγα να κλείσω το φερμουάρ για να αποκλειστώ από τους έξω, αποφάσισα να μην το κάνω.
Εγώ πάντως θα έκλεινα τα μάτια μου κι έτσι δε θα έβλεπα!!!! Έβγαλα τη φουστίτσα μου και το πάνω μέρος του μαγιό κι έμεινα μόνο με το κάτω. Ξάπλωσα στο στρώμα κι έφερα ένα δάχτυλο μου στο στόμα. Άρχισα να παίρνω πίπα στο δάχτυλό μου, ενώ το άλλο μου χέρι είχε παραμερίσει το μαγιό μου και βασάνιζε την κλειτορίδα μου. Ο οργασμός ήταν άμεσος, αφού στο μυαλό μου πηδιόταν ακόμα μπροστά μου το ζευγάρι που είχα δει το πρωί και δεν άργησαν τα καυτά μου υγρά να τους απονείμουν φόρο τιμής.
Πιο ήρεμη πια, πήρα το κινητό μου κι είπα να κάνω μια έκπληξη στον άντρα που με είχε αφήσει να μαλακίζομαι αντί να έρθει να με ξεσκίσει. Άνοιξα λίγο πιο πολύ την «πόρτα» της σκηνής, για να μπαίνει περισσότερο φως και τράβηξα ένα ερασιτεχνικό μεν, αλλά αρκετά κατατοπιστικό βιντεάκι με το ορθάνοιχτο μουνί μου να λεηλατείται από τα δάχτυλά μου και στο τελείωμα της εικόνας δύο στητές ρόγες να κοροϊδεύουν τον παραλήπτη του μηνύματος!
Γύρισα μπρούμυτα, δήθεν ότι κοιμόμουν και χωρίς να κλείσω την «πόρτα» άφησα σε κοινή θέα τον κώλο μου που είχε στριμώξει ανάμεσα στα μεριά του το μαγιό μου και περίμενα να εμφανιστεί ο καταπληκτικός γαμιάς μου.
Δεν χρονομέτρησα, αλλά ήρθε σχεδόν αμέσως. Πρέπει να σοκαρίστηκε όταν είδε πόσο ξεδιάντροπα και επικίνδυνα τον περίμενα, γιατί ένιωθα την παρουσία του στην είσοδο της σκηνής για αρκετά λεπτά. Δεν μιλούσα, αφού υποτίθεται ότι κοιμόμουν, αλλά φρόντιζα να τουρλώνω το κωλαράκι μου και να του μετατρέπω τα νεύρα, που ίσως του προκάλεσα από την έκθεση μου στα μάτια όποιων περαστικών, σε καύλα.
Κι απ' ό, τι αποδείχθηκε τα κατάφερα, αφού και ο ίδιος αφήνοντας τη σκηνή ορθάνοιχτη, γδύθηκε σε χρόνο dt και ξάπλωσε δίπλα μου. Δεν του μιλούσα, ούτε καν τον κοιτούσα. Το χέρι του άρχισε να ταξιδεύει στην πλάτη μου και ρίγη διαπερνούσαν το κορμί μου. Κατέβηκε στα πόδια μου αφήνοντας ανέγγιχτο τον κώλο μου και ξανά στην πλάτη μου.
Ήξερε πολύ καλά ότι η πλάτη μου είναι ένα από τα πιο ευαίσθητα σημεία μου και η ανταπόκρισή μου ήταν άμεση αφού άρχισα να τρίβομαι στο σεντόνι και να αφήνω πνιχτά βογκητά.
«Θέλεις να σε παίρνει μάτι όλο το camping πουτανάκι μου;» μου ψιθύρισε στο αυτί βραχνά. Δε μίλησα. Το χέρι του τραβούσε προς τα πάνω το μαγιό μου κι αυτό με τη σειρά του έτριβε επίμονα την κλειτορίδα μου. «Δε μιλάς μωρό μου; Θα σου δείξω πώς είναι να σε παίρνουν μάτι να δω αν θα σου αρέσει». Η ιδέα με τρόμαξε, αλλά κάτι μέσα μου μου έλεγε να τον εμπιστευτώ. Πήρε το φουλάρι που είχα δεμένα τα μαλλιά μου και μου έδεσε τα μάτια. Εγώ δε μιλούσα. Περίμενα ανυπόμονα. Με έστησε στα τέσσερα και ήρθε να μου μιλήσει στο αυτί. «Από εσένα εξαρτάται πόσοι θα μας δουν ή θα μας ακούσουν» μου είπε βάζοντας τη γλώσσα του στο αυτί μου.
Ένιωσα τα δάχτυλά του να παραμερίζουν το μαγιό μου κι έναν τεράστιο πούτσο να μπαίνει μέσα μου απότομα.. . . Δυνατά.. . . την ίδια στιγμή που το χέρι του μου έκλεινε το στόμα. Δεν φώναξα, κρατήθηκα, αλλά η σκέψη πως κάποιο ζευγάρι μάτια μπορεί να μας παρακολουθεί στα κλεφτά, όπως έκανα εγώ το πρωί με καύλωσε κι άλλο.
Αποφάσισα πως αν όντως είναι κάποιος που μας κοιτάει πρέπει να δει πως αυτός ο επιβήτορας που με γαμάει πρέπει να περνάει πολύ καλά. Κατέβασα όσο πιο χαμηλά μπορούσα το κεφάλι και την πλάτη μου και τούρλωσα τον κώλο μου. Οδήγησα το χέρι του καλού μου στα κωλομέρια μου κι εκείνος τα άνοιξε τόσο ώστε να αισθανθώ πως με σκίζει, να νιώθω τα αρχίδια του να με χτυπάνε κι αυτά στην προσπάθειά τους να πάρουν μία γεύση από το γαμημένο μου μουνί.
«Ναι, έτσι.. . έτσι θέλω.. . . . . σαν πουτάνα να με σκίσεις» του είπα χαμηλόφωνα. Την ηρεμία της καλοκαιρινής νύχτας έσκισε το σκαμπίλι που έσκασε με όλη του τη δύναμη στο κωλομέρι μου. Με έπιασε από τα μαλλιά και έφερε κοντά στο πρόσωπό του το δικό μου «το ξέρω πως είσαι μία ξεσκισμένη ψώλα, αν δε θες να το μάθουν όλοι καλά θα κάνεις να το βουλώσεις».
Ξανακατέβασα το κεφάλι μου κι έχωσα στο στόμα μου το μαξιλάρι για να μην ακούγομαι. Μιλούσα, αλλά δεν ακουγόμουν. Το μαξιλάρι έγινε ο μάρτυρας της ηδονής που μου πρόσφερε ο γαμιάς μου «.. . . . . . . . . ναι.. . . . όλο το καυλί σου το θέλω στη μήτρα μου.. . . . έτσι.. . να με ξεσκίσεις.. . . να με γαμάς μέχρι να μην αντέχει άλλο το πεινασμένο μου μουνί.. . . . έτσι σαν πουτάνα.. . . . . . σαν ξεπατωμένη τσούλα.. . έτσι.. . . . γάμα με κι όλο.. . . σε παρακαλώ.. . . όλον μέσα μου.. . . . . ».
Διάφορες σκηνές σκληρού πορνό έκαναν βόλτες στις διαδρόμους της έκφυλης φαντασίας μου.. . . . . με γαμούσε με χοντρό του πούτσο ο πρωινός εραστής που πήρα μάτι.. . . . . μου ξέσκιζε την κωλοτρυπίδα ο ματάκιας που φανταζόμουνα να τυραννάει το καυλί του κοιτάζοντάς μας.. . . . . . . . . . . Ένιωσα τα χέρια του να φυλακίζουν τη λεκάνη μου και το έμβολό του να μπαίνει ακόμα πιο δυνατά.. . μία φορά.. . δύο.. . τρεις.. . . άπειρες για να βγει μετά και να γεμίσει την κωλοτρυπίδα μου με τους χυμούς των αρχιδιών του. Μείναμε εκεί για αρκετή ώρα εγώ με δεμένα μάτια να νιώθω το σπέρμα του να στάζει στο σεντόνι μας κι αυτός γονατιστός να προσπαθεί να βρει την ανάσα του.